دانلود بازی Warhammer 40000 Regicide برای PC

مطالب محبوب

دانلود بازی Warhammer 40000 Regicide برای PC

بازی Warhammer 40000 Regicide یکی از بازی های سبک استراتژیک است که توسط کمپانی Hammerfall Publishing طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC عرضه شده است . وارهمر ۴۰۰۰ یکی از وحشیانه ترین بازی های استراژیک در تمام دوران است . Regicide در تمامی مراحل توانایی های شما را به چالش می کشد . در این نسخه باید از تمامی استحکامات و تاکتیک های مختلف برای غلبه بر دشمن استفاده کنید . بازی از دو حالت مختلف تشکیل شده است . REGICIDE که بر برنامه ریزی و فرماندهی تعدادی از سپاهیان متمرکز شده است . آتش توپخانه را بر روی دشمن گشوده و از قدرت روانی خود برای درهم شکستن نیروهای دشمن بهره ببرید . در این بخش , بازی این اجازه را به شما می دهد تا ماموریت ها را به صورت تک و یا چند نفره به پایان رسانید . حالت دوم CLASSIC نام دارد که در بازی اصلی را شامل شده و هر حرکت مانند شطرنج می تواند عاقبت و پیروز میدان را مشخص کند . نبردها در میدان جنگ به طرز خشونت آمیزی پیگیری می شود . نژاد خود را انتخاب کرده و به نبرد با سایر بازیکنان آنلاین بپردازید . این تنها یک شروع است . جهان در حال فتح شدن است . این تنها یک نبرد نیست بلکه یک نسل کشی است .هم اکنون می توانید این بازی را با لینک مستقیم از وبسایت دانلود 97دریافت نمایید .

حداقل سیستم مورد نیاز :                                                                                                                                                                         
OS: Windows Vista
Processor: 2.4 GHz Dual Core (2.4 GHZ)
Memory: 3 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 8600 GT / ATI Radeon HD 2600 XT or greater
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 4 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible

تصاویری از محیط بازی :                                                                                                                                                                          

 

 

 

 

 

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند.  دانلود97 امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.



 دانلود به صورت تک لینک ۳.۳گیگابایتی از سرور تیزفایل

دانلود به صورت پارت های ۱ گیگابایتی :
 دانلود پارت ۱ با حجم 1 گیگابایت
 دانلود پارت ۲ با حجم 1 گیگابایت
 دانلود پارت ۳ با حجم 1 گیگابایت
 دانلود پارت ۴ با حجم 347 مگابایت


Warhammer 40000 Regicide , بازي Warhammer 40000 Regicide , دانلود Warhammer 40000 Regicide , دانلود Warhammer 40000 Regicide از سرور هاي ايران, دانلود بازي Warhammer 40000 Regicide , دانلود بازي Warhammer 40000 Regicide با لينک مستقيم , دانلود بازي Warhammer 40000 Regicide براي کامپيوتر, دانلود بازي استراتژيک , دانلود رايگان بازي Warhammer 40000 Regicide, دانلود مستقيم Warhammer 40000 Regicide , دانلود نسخه CODEX بازي Warhammer 40000 Regicide , دانلود نسخه Iso بازي Warhammer 40000 Regicide, دانلود کرک بازي Warhammer 40000 Regicide , کرک Warhammer 40000 Regicide ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر براي اين مطلب


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







نمایش کلیه نظرات
?
?
برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها

تمامي حقوق مطالب و آهنگ ها و قالب براي دانلود97 محفوظ است و هرگونه کپي برداري بدون ذکر منبع ممنوع مي باشد.